if u hate me

Posted by Author On 月 - 日 - 年1501

get off my page

i don't bite

Posted by xxx On 2009

unless you're.....

i'm fine

Posted by yeeman On 05 - 01- 2009

xxxxx

point of view xxx

Posted by yeeman On 2009

i'm try to see things from your point of view. but i can't stick my head that far up my ass

I JUST DO

Posted by yeeman On 2009

WHAT I WANT. EVERYONE ELSE CAN FUCK OFF

I WANT CHANGE

Posted by yeeman On 2009

xxxxxxxxx

我 make NOISE not concert

發佈者: Yeeman On 17.7.09
我在msn上面打下 : 誰想訪問巨星?
結果獲得非常擁躍查問:
邊個巨星要做訪問?who?我做呀咩巨星?
何寶榮最賤 :乜世上重有巨星咩?唔係死晒啦咩?

是的,巨星好像死得七七八八了。
不過我這個是「 巨昇 」,他未死還十分活潑可愛,哈哈.....

得知我的巨星是 「陳昇、張宇、品源」後...
大家反應是:
嘩,陳昇他們又來!正啊!不過訪問no啦。有演唱會飛記得留俾我睇呀!上次咁好睇,今次都好想睇呀!

訪問不做,不過演唱會就想睇....
咁我這個super sales好艱難....
好!就反傳統搏下!反正我負責 make NOISE not concert !
Photobucket

ps: 點反傳統?23號他們來了你咪知囉!

0 Response to "我 make NOISE not concert"

發佈留言